lördag 22 september 2012

Min bakmaskin






Det är lite mer än ett år sedan jag köpte min bakmaskin nu. En Kitchen Aid från Bagaren och kocken. För er som aldrig kollat in den affären så kan jag verkligen rekommendera den. De brukar ha bra erbjudanden på Kitchen Aid också. Såg att de just nu hade detta erbjudandet. Riktigt läcker i rosa.
För er som inte har möjlighet att ta er till affären så kan mant handla hos dem via nätet med. Det var så jag köpte min bakmaskin och jag var jättenöjd, snabbt och smidigt gick det.
Jag är så nöjd med min maskin, det är både bra och snygg och nu för tiden bakar vi allt vårt bröd själva.

Jag vet också att Lenas bakmaskin, också en Kitchen Aid, köptes hos Bagaren och kocken vilket är en liten rolig historia. Lenas man överraskade nämligen Lena med denna när vi var ute med våra husvagnar. Ett stort paket fick hon att öppna i lilla husvagnen och jätteglad blev hon, men hon fick snällt vänta tills vi åkte hem igen för att testa den. Den var ju lite väl stor för testköra i deras husvagn.

Ha en trevlig lördagskväll, det tänker jag ha för min kära Lena med familj kommer på ett glas vin eller två :)

Kram Britt-Marie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar