lördag 6 oktober 2012

Ullared

Igår efter jobbet åkte maken, två av barnen och jag till Ullared. Tyvärr hamnade vi i en bilkö på vägen ner pga stillastående buss så vi fick inte så lång tid som vi ville där. Lena med familj var också där men de hann ner före oss och tyvärr hann vi inte ens träffas då det blev så stressig men det tar vi igen på söndag över en fika.

Vi lyckades fynda en hel del och i år kan jag faktiskt säga att jag börjat med julklapparna i god tid. För det säger jag varje år, att jag inte ska vänta till sista stund, men oftast står jag där ändå sista veckan med en hel del kvar att ordna. Fick även köpt lite trevliga saker till julbaket så nu längtar man faktiskt lite till julstöket men bara lite...

Idag blir det att fortsätta hjälpa mamma att komma i ordning i lägenheten och till kvällen ska vi äta fondue. Barnen tycker det är supermysigt och mellanpojken har frågat efter detta i flera veckor nu. Ska lägga ut recept på goda såser att ha till. Vi brukar också ha bakad potatis till. Mer om detta senare!

Söta bakformar som jag köpte i Ullared :)

Kram Britt-Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar