söndag 14 juli 2013

Semester

Det som är skönt med att blogga för ens eget nöje är att när lusten inte finns så finns inte heller kravet där. Fast idag undrade min vän om vi inte skulle ta och blogga snart och då kände jag att lusten fanns där igen. Vi får hoppas den stannar.

Vi njuter av sommar och semester och vilken semester sedan...vädret har varit på vår sida varje dag och vi har verkligen kunnat njuta av härliga dagar och goda middagar under sommarkvällarna.
Denna sommar har vi inget speciellt planerat utan tar dagarna som de kommer och gör det som faller oss in.

Har inget recept att bjuda er på ikväll men ett tips. Ett sommartips att unna er själva eller någon ni håller kär kanske. Dessa sköna sommarmorgnar är ju underbara att få njuta av en lyxig frukost i morgonsolen. Just en sådan lyxig frukost bjöd min man mig på för ett tag sedan och oj vad gott det var och lyxigt det kändes.

Min lyxfrukost bestod av passionsfrukt, Rynkeby juice, kaffe, turkisk yoghurt med honung och nötter samt smörgås med kalkon och tomat. Mums!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar